Ne Mutlu Türk'üm Diyene!

03 Ocak 2012

Facebook’ta Tümünü Seç – Javascript Select All Kodu (%100 Çalışıyor) 2013

Merhabalar arkadaşlar, uzunca süredir facebook’ta insanların bunu nasıl yapacağız, tümünü nasıl seçeceğiz sorularına cevap olarak bu yazıyı resimli olarak paylaşıyorum lütfen not edin sizde. Daha sonra nasıl oldu ne yaptında çalıştı vs. demeyin bu kod şuanda Mozilla Firefox 7.0.1 Sürümünde çalışmaktadır (Google Chrome ile de çalışmaktadır, fakat Internet Explorer’da çalışmamaktadır, ie Js desteği şuanda bulunmamaktadır.). Ve diğer sürümler de de çalışacağından eminim diyebilirim.

Anlatım: 1. Mozilla Firefox’ta Nasıl yapıyoruz? Adım Adım Anlatım.




  • Daha sonra profilimize giriyoruz ve sayfamızın duvarını açıyoruz. ( Bu uygulamayı kullanabilmek için sayfanızda yönetici olmanız gerekmektedir.) 
  • sağ panelinde bulunan arkadaşlarını davet et butonuna tıklıyoruz ve lightbox ile arkadaşlarımız açılıyor.
  • Facebook sayfaları için tüm arkadaşları ara bölümünü seçiyoruz ki tüm arkadaşlarımız görünebilsin diye.
  • Daha sonra tarayıcımızın firefox sekmesine tıklıyor ve web geliştirici bölümünün altında karalama defterini buluyoruz, tıklıyoruz. (Kısayol olarak shift+f4 tuşlarını da kullanabilirsiniz.)
  • Açılan sekmeye yukarıdaki kodu yapıştırıyoruz.
  • Üst menüden çalıştır > çalıştır (ctrl + L ) butonuna tıklıyoruz ve işlemimiz gerçekleşiyor. Bu işlem arkadaş sayınıza bağlı olarak ve internet/pc hızına bağlı olarak değişebilmektedir. Sonra olmadı yapamadım demeyin suçu kendinizde arayın arkadaşlar.
2. Google Chrome’da Nasıl Yapıyoruz ? Adım Adım Anlatım



  • Daha sonra profilimize giriyoruz ve sayfamızın duvarını açıyoruz. ( Bu uygulamayı kullanabilmek için sayfanızda yönetici olmanız gerekmektedir.
  • Sayfamızın resimde de görüldüğü gibi sağ panelinde bulunan arkadaşlarını davet et butonuna tıklıyoruz ve lightbox ile arkadaşlarımız açılıyor.
  • Daha sonra sağ üst köşedeki ingiliz anahtarına tıklıyoruz (menü) > araçlar > javascript konsolu sekmesine tıklıyoruz.
  • Açılan sayfada alt satıra kopyaladığımız kodu yapıştırıyoruz.Ve enter tuşuna basıyoruz…
  • İşlem Tamam.....